100 år i 2013

Læs jubilæumsfolderen [klik her] – efter den 25 maj 2018 er det en version uden medlemsoversigt fra jubilæumsdagen i 2013 grundet Persondatalovgivningen.

Klik på et billede for fuldt format.

På jubilæumsdagen blev der kl. 1400 på Havnelev Kirkegård lagt buketter på 140462 MAJ 52, Vagn Ebdrup Jacobsen`s og 778108 SEP 68 Jørgen Nielsen´s grave. Begge var formænd i foreningens nyere tid.

Ved højtideligheden deltog også søn af Jørgen Nielsen, JUL 91, Søren Bo Duvier Nielsen, medlem af Stevns Garderforening og formand for Singapore Garderforening med foreningens fane.

Læs omtalen af jubilæet i Garderbladet September 2013 klik her

Se billeder fra aftenfesten på Traktørstedet Højeruplund Foto fra aftenfesten i PDF

Klik her for artikel på SN.DK/Stevns

Garderudstilling i vinduet hos Din Tøjmand i Store Heddinge.

Fest- og jubilæumsmedalje til deltagerne – se for- og bagside
herunder:

Forsynet med blåt/hvidt krydsbånd

Tuborgfondet har efter ansøgning betænkt Stevns Garderforening med 15.000,- kr. til brug for et jubilæumsskrift, program og festtegn m.m. til udgivelse den 20. juli 2013. Se evt. meddelelsen her:
Tuborgfondet – tilsagn

Pro Patria Fond har betænkt Stevns Garderforening med 6.500,- kr. til brug for erhvervelse af en suppleringsfane. Denne fane indvies ved jubilæumsarrangementet den 20. juli 2013. Se evt. meddelelsen her:
Pro Patria Fond tilsagn

Sparegrisen vil fremover være fast gæst på de kommende arrangementer – og grisen er sulten.: